lördag 12 november 2011

Öamys!

Just nu har jag en liten stund för mig själv... Det händer inte oftaa när vi är på besök ute på Visingsö inte! N sover, V är ute och leker med sina kusiner, Fia är och handlar medans gubbarn är ute och kapar ved och jag har då en lite stund för mig själv och passar då på att blogga en liten sväng!

Jag har fått lite gjort sedan sist och jag ska visa upp det när jag fotat lite! Igår var jag inne på Syster Lyster garn och handlade lite grönt ullgarn som ska bli handledsvärmare till R. Jag kan vara där inne hur länge som helst, men när man har skrikande barn i bilen så kan man faktiskt snabba på! :)

Sedan tror jag att jag har hittat himmelriket på jorden... Eller på internet i alla fall! Etsy! Där kam man hitta allt som har med hantverk att göra. Knappar, färdiga kläder, brudbuketter gjorda av knappar, möbler, smycken, muggar, pins, wallstickers, you name it!
Jag kan sitta och surfa omkring där hur länge som helst! <3

Ha det gott! // Ia

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg! Den virkade bruna klänningen fick mig att vilja göra en liknande (tunika?)...
    Sommarstuga på Öa, jag blir allt lite avundsjuk. Själv är jag uppvuxen i Habo och Gränna/Visingsö har varit en del av min uppväxt. Fortfarande vid en ålder av 40+ får jag en längtan dit när sommaren kommer. En liten del av den längtan har jag tydligen överfört på mina tjejer för de vill gärna dit - helst med Habo-kusinerna.
    Ha en mysig grå-dag!
    / Frisky Frog

    SvaraRadera