lördag 9 mars 2013

Efterlysning!

Som jag nämnde i förra inlägget så var jag ute på praktik i fyra veckor och under den tiden träffade jag väldigt många intressanta människor och fick otroligt mycket inspiration, jag har nog t.o.m. kommit på vad jag vill bli när jag blir stor... Det ni! Men det är inte det som detta inlägget handlar om utan om att jag vill ha eran hjälp. 

När jag var på Hemslöjden träffade jag en kvinna som jag pratade med om stickning, själv var hon inte så insatt, men hon berättade att hennes pappa hade hittat ett par vantar på Hovrättstorget i Jönköping förra året. Dessa vantar hade han tagit hand om för att försöka hitta dess ägare, men han har inte lyckats och har väl heller inte riktigt vetat hur han ska gå till väga. Jag erbjöd min hjälp eftersom jag rör mig i stickiga kretsar så att säga. Så här har ni alltiså en bild på vantar som hittades den 8 mars i fjol på Hovrättstorget i Jönköping. Romantikern i mig håller alla tummar och tår för att någon där ute som snubblar över mitt inlägg ska veta vems dem är! 
Vet du något? Maila mig på maria . eklind at gmail . com !!! 



Ha det gott!! // Ia

3 kommentarer:

  1. Vilka fina!
    Synd att de inte är mina ;-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina vantar han hittade. Hoppas hoppas att någon känner igen dem.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr inte. Men vilka fina vantar!

    SvaraRadera