tisdag 7 februari 2012

Här händer det inte mycket!

Det går väldigt trögt på stickfronten tyvärr. Jag stickar just nu en kofta till V och det går ganska bra när jag tar mig tid det vill säga. Det är så mycket annat som händer. Jag började arbeta igen efter föräldraledigheten i mitten av januari och i förra veckan blev jag uppsagd på grund av arbetsbrist. Jag har fem månader på mig att komma på vad jag vill göra med mitt liv... Under tiden tar jag tag i min vikt och jobbar på projektet att gå ner 50-60kg!


Ha det gott! // Ia


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Ojdå hoppas du hittar något nytt smidigt. Kramar

    SvaraRadera
  2. Surt med jobbet!!! Du kommer nog på nått du som är så kreativ!

    SvaraRadera
  3. Meh! Åh så jobbigt! Allt på en gång, å då tar du tag i vikten? Mycket inspirerande, har du en viktblogg (har jag)? Behöver själv gå ner ca 50 kg, men har inget barnafödande att skylla på, bara för stort intresse av mat..å för lite av motion :S Lycka till med jobbsökande!

    SvaraRadera