lördag 18 februari 2012

Snart bär det av!

Snart ska jag gå och lägg mig för klockan ringer kl 05.30 imorgon. Planen är att bilen ska börja rulla mot Stockholm och Syfestivalen kl 06.00. Tyvärr så får jag åka själv då ingen av mina vänner hade möjlighet att följa med. Men då kan vi ju tillägga att jag bara ha en handfullvänner som är intresserad av handarbete så det är inte så konstigt. Det är inte det att jag kommer att känna mig ensam när jag väl är på plats för jag kommer att frossa i härliga garner och inspireras av vad jag ser, men vägen dit och hem kommer bli segt tror jag. Jag har ju fyra timmar åt varje håll så jag får se till att ha med mig laddaren till mobilen så jag kan trakassera lite folk, kanske inte kl 06.00 en söndagsmorgon, men på vägen hem!
Jag hoppas att jag får en bra dag!

Ha det så gott så ska jag snart återkomma med en uppdatering av hur min utflykt blev! // Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar