måndag 15 augusti 2011

Bloggeri och bloggerA

Blir man någonsin nöjd med utseendet och uppbyggnaden av sin blogg? Nä, tror inte det. Nu har jag lagt till lite fler gadgets som jag hoppas förnöjer upplevelsen ;)
Bland annat så har jag lagt till en lista med bloggar som jag följer. Jag har inte lagt upp alla, men de som jag tittar till dagligen! De flesta av dem är hantverksbloggar som jag ganska nyss har börjat följa och det medför att jag är inne på dem och kikar ganska mycket. Det började med att jag hittade till Ilsefin som har en väldigt mysig blogg! Genom den bloggen hittade jag en massa andra som i sin tur ledde mig vidare till nästa... Så roligt med allt skapande till höger och vänster! Vem hade kunnat ana att det fanns så många stickbloggar?! Eftersom jag gick från Ilsefins blogg vidare till andra så gissar jag att många av de bloggare jag nu förljer känner varandra för det har jag sett på kommentarer lite här och var... Jag känner mig som en liten smygare när jag sitter och läser deras bloggar utan att knappt ge mig till känna... Hi hi! Jag får väl slänga in en kommentar eller två och presentera mig eller något! :D
På tal om det så finns det en och annan smygare här också... Jag har knappt fått en endaste kommentar (jo, två eller tre) trots att jag vet att det är flera som kikar in här! Det behöver inte vara så märkvärdigt... Men en liiiten kommentar värmer och då blir det roligare att blogga för man vet vem som läser!

Ha det gott! // Ia

2 kommentarer:

  1. Jag läser men det visste du ju redan. Dock brukar jag vara väldigt dålig på att lämna spår efter mig. Är nog en ganska bra smygis. Hihi 11 september är det dags för stickcafe. Då kommer jag. Ska lura med cicci med Tänkte jag. Många kramar

    SvaraRadera
  2. Jag läser oxå, vilket du säkert anat :) Jättemysig blogg och du inspirerar mig att börja. Jag ska "bara" flytta och komma i ordning lite sen ska jag börja sticka och virka :) Kram

    SvaraRadera