fredag 5 augusti 2011

Inte mycket gjort

Idag har det inte blivit så mycket av någonting i min handarbetsvärld och inte igår heller. Jag stickade ett varv eller två när jag och gubben kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen igår kväll, men den hade jag inte sett innan så jag var tvungen att hänga med.
Imorgon ska jag försöka hinna med att fota och skriva lite om mitt första stickprojekt som satte igång hela denna karusellen. Det är en liten gammelrosa tröja... Men jag vet fortfarande inte hur jag ska bära mig åt för att få bra bilder på den. Men ni får nöja er med en bild eller två så som de blir! Om jag stoppar i barnet den är stickad åt så kan det ju inte bli fel! ;)
Min stora tjej har varit en konstnär ikväll. Just nu sitter hon i badet för att bli av med all färg hon hade på mer eller mindre hela sig. Jag ska fota hennes konstverk och lägga upp med mobilen om en liten stund.
Ha det gott! // Nybörjarstickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar