fredag 26 augusti 2011

What to do?

I förrgår var jag i stan med Lisa, vi började trippen med ett besök på Media Markt och jag lyckades komma där ifrån utan dator trots att jag höll på att kräkas på min gamla igår. Anledningen att jag lyckades var att det är så dyrt med datorer. Jag är heller inte den typen som vill ha något "dåligt". Varför ska jag köpa något nytt som är gammalt? Men behöver jag verkligen en Acer 15" med en i5 processor för 7000kr? Det som ska göras med datorn är betala räkningar, blogga, redigera en och annan bild och kanske titta på lite film... Nu klarar jag mig ju faktiskt ganska ok (förutom då att fläkten är sönder så att den stänger av sig om den står på mer än 20 minuter och det går inte att skriva något och lyssna på musik samtidigt för då hackar det) med min sju år gamla Dell.
What to do?!

Ha det gott! // Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar