måndag 29 augusti 2011

Smart!

Jag behövde visst inte ens ha någon kortläsare... Jag gick ner i källaren innan och letade reda på kartongen till kameran (ja, vi sparar alla kartonger när vi köper nya prylar) där det fanns en instruktionsbok med en lista på vad för sladdar som följde med kameran. Som jag misstänkte fanns det en sladd för att koppla kameran till datorn! Sedan rotade genom våra enorma kartonger fyllda med sladdar och hittade den!!! Nu ska jag leta reda på vår märkmaskin som vi köpte förra året. Den är faktiskt super! Vi har tex märkt upp sladdarna bakom tvn så om man måste dra ut sladden till ex DVDn så drar jag bara ur sladden märkt DVD. Smart va?!
Så nu har jag fört över en massa bilder som jag ska organisera och skratta lite åt. Kameran är inte tömd på ett år drygt!
Så fort det är fixat så kommer det nog att bli lite ordning på bildvisandet här i bloggen!

Ha det gott! // Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar